Komunikat UZ Studenci Uniwersytetu Zielonogórskiego stworzyli aplikację stosowaną przez McAfee, amerykańskiego potentata cybersecurity

Redakcja serwisu otrzymała list:

---------- Wiadomości otrzymane z UZ--------
Od: Ewa Sapeńko <e.sapenko na serwadm.uz.zgora.pl>
Date: pt., 22 lis 2019 o 08:48
Subject: FW: Studenci Uniwersytetu Zielonogórskiego stworzyli aplikację stosowaną przez McAfee, amerykańskiego potentata cybersecurity
To: Ewa Sapeńko

Na zdjęciach:

  1. Teamstack-illustration.png
    Sposób działania aplikacji Teamstack na platformie Slack (materiały prasowe firmy Astec)
  2. Teamstack-icon.png
    Ikona aplikacji Teamstack (materiały prasowe firmy Astec)
  3. Astec-software-developers.jpg
    Mateusz Szarata i Michał Przygocki rozwijają aplikację Teamstack (..)

From: Ewa Sapeńko 
Sent: Friday, November 22, 2019 8:42 AM
Subject: Studenci Uniwersytetu Zielonogórskiego stworzyli aplikację stosowaną przez McAfee, amerykańskiego potentata cybersecurity

 

Aplikacja Teamstack zwiększa produktywność przedsiębiorstw poprzez motywowanie pracowników do pomagania sobie nawzajem

Trzech studentów z Wydziału Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki (WIEA) Uniwersytetu Zielonogórskiego - Julian Markiewicz (zakończył studia w 2019 r. na kierunku biznes elektroniczny), Michał Przygocki (II rok studiów magisterskich na kierunku informatyka) i Mateusz Szarata (II rok studiów magisterskich na kierunku informatyka) w ramach praktyk i pracy w zielonogórskiej siedzibie grupy spółek informatycznych Astec, stworzyli aplikację Teamstack zwiększającą produktywność przedsiębiorstw poprzez motywowanie pracowników do pomagania sobie nawzajem.

 

Teamstack bazuje na platformie komunikacyjnej Slack, z której korzysta ponad 85 000 przedsiębiorstw z całego świata. Jednym z nich jest firma McAfee, amerykański potentat produkujący oprogramowanie antywirusowe. McAfee stosuje Teamstack od ponad 3 miesięcy w jednym ze swoich kluczowych działów w Stanach Zjednoczonych, liczącym 1000 pracowników.

 

Teamstack raz w tygodniu pyta każdego z pracowników, kto w ostatnim czasie był mu najbardziej pomocny. Na tej podstawie tworzony jest ranking, a zwycięzcy są publicznie ogłaszani w każdy poniedziałek. Wyniki są lajkowane i komentowane przez pracowników. Każdy lubi wygrywać, więc zwiększa się motywacja do pomagania sobie nawzajem. Dzięki temu zadania są szybciej realizowane, a wiedza lepiej rozprzestrzenia się w firmie.

 

Produkt Teamstack został stworzony przez zespół składający się z trzech studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego, którzy byli wspierani przez dwóch doświadczonych inżynierów oraz menedżera produktu z Astec. Zadania były definiowane przez zespół na podstawie feedbacku uzyskanego od firm, które były zainteresowane wdrożeniem aplikacji Teamstack u siebie. Prace realizowano według Scrum — najpopularniejszej metodyki zwinnej stosowanej w zarządzaniu projektami IT. Do realizacji zadań użyto nowoczesnych technologii webowych, takich jak Node.js, Angular i MongoDB oraz najwyższej klasy komercyjnego środowiska programistycznego JetBrains WebStorm.

 

"Pomysł na stworzenie Teamstack pojawił się z chęci wykorzystania potencjału, który daje platforma Slack, stosowana w grupie Astec. Studenci Uniwersytetu Zielonogórskiego wykazali się dużą kreatywnością, determinacją oraz umiejętnością poruszania się w nowych, nie do końca udokumentowanych technologiach. Teamstack okazał się strzałem w dziesiątkę – bardzo szybko zyskał zainteresowanie polskich oraz zagranicznych przedsiębiorstw i został wdrożony w ponad 20 organizacjach." - mówi Michał Wendrowski, Dyrektor Komercyjny grupy Astec.

 

Aplikacja Teamstack jest dostępna na stronie internetowej www.teamstack.net oraz posiada status aplikacji oficjalnie zatwierdzonej przez Slack, czego wynikiem jest jej promocja w Slack Marketplace.

 

Astec IT Services (www.astec.net), to dostawca usług IT, który napędza rozwój korporacji poprzez tworzenie dedykowanych rozwiązań cyfrowych, zwiększających możliwości klientów i pracowników. Firma wytwarza innowacyjne oprogramowanie dla takich marek jak BMW i Deutsche Telekom.

Kontakt dla mediów

 


Dr inż. Michał Doligalski

Prodziekan ds. Studenckich

Wydział Informatyki, Elektrotechniki

I Automatyki

Uniwersytet Zielonogórski(..)

 

Michał Wendrowski

Dyrektor Komercyjny (..)

 

 

 

 

 

 

 

Ewa Sapeńko

Rzecznik prasowy

Uniwersytetu Zielonogórskiego

ul. Licealna 9

65-417 Zielona Góra

www.uz.zgora.pl

(..)

Członek Stowarzyszenia

PR i Promocji Uczelni Polskich

www.prom.edu.pl

 

 





--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze