Apel do linii Sprintair o budowę bazy technicznej w porcie lotniczym Zielona Góra.
Apel do linii Sprintair o budowę bazy technicznej w porcie lotniczym Zielona Góra.
Szanowni Państwo,
W porcie lotniczym Zielona Góra znajduje się nieużywany hangar, który, jak sądzę, pozwoliłby pomieścić Państwa samolot, który obecnie, o ile się nie mylę, bazuje w Zielonej Górze.
Możliwe jest także znalezienie i zatrudnienie personelu sprzątającego oraz innego personelu utrzymania naziemnego. W oparciu o istniejący hangar lotniczy znacznych rozmiarów możliwe jest otwarcie bazy technicznej, zatrudniającej na przykłąd mechanika i dokonującej okresowych przeglądów Państwa całej floty.
Umożliwiłoby to rozwój portu lotniczego Zielona Góra, jeśli świadczonoby tutaj usługi serwisowe dla samolotów różnych przewoźników. Sądzimy że wzrosłaby liczba operacji lotniczych wykonywanych w tym porcie lotniczym.
Utworzenie bazy technicznej napraw samolotów w istniejącym hangarze trwale wzbogaciłoby województwo lubuskie i umożliwiłoby rozwój lokalnego rynku pracy i rozwój całej branży serwisowania i obsługi naziemnej statków lotniczych.
Lokalna gospodarka mogłaby się rozwinąć w kierunku modernizacji i serwisowania statków powietrznych. W oparciu o nowy kierunek usług mogłaby się rozwinąć z dość długim czasem cała otoczka tej branży, mogłyby się rozwinąć także rozmaite inne przemysły i usługi- także budowy samolotów. Mogłaby się rozwinąć lokalna nauka techniczna. Możnaby uruchomić takie kierunki studiów, i kształcić w Zielonej Górze specjalistów w tej dziedzinie.
Należy jednak uczynić pierwszy krok w tym kierunku, i jednocześnie kieruję niniejszy apel na ręce Państwa firmy, aby uruchomić bazę techniczną samolotów Państwa przedsiębiorstwa w owym istniejącym już hangarze. Skierujemy wkrótce apel do samorządów o działąnia w celu rozwoju szkolnictwa zawodowego w tej dziedzinie.
Mógłby się on stać miejscem stacjonowania Państwa maszyn, a także bazą techniczną i punktem dokonywania napraw modernizacyjnych, także bardziej skomplikowanych- w Państwa samolotach.
Budowa takiej bazy podniosłaby bezpieczeństwo lotów także na trasie do Zielonej Góry. Jak wygląda praca takiej "bazy technicznej":
Cały tekst: http://lodz.wyborcza. pl/lodz/1,35153,17663343,Baza_ Adria_Airways_na_lodzkim_ lotnisku__I_duze_zmiany.html# ixzz3xmAcl4GP
Szanowni Państwo,
W porcie lotniczym Zielona Góra znajduje się nieużywany hangar, który, jak sądzę, pozwoliłby pomieścić Państwa samolot, który obecnie, o ile się nie mylę, bazuje w Zielonej Górze.
Możliwe jest także znalezienie i zatrudnienie personelu sprzątającego oraz innego personelu utrzymania naziemnego. W oparciu o istniejący hangar lotniczy znacznych rozmiarów możliwe jest otwarcie bazy technicznej, zatrudniającej na przykłąd mechanika i dokonującej okresowych przeglądów Państwa całej floty.
Umożliwiłoby to rozwój portu lotniczego Zielona Góra, jeśli świadczonoby tutaj usługi serwisowe dla samolotów różnych przewoźników. Sądzimy że wzrosłaby liczba operacji lotniczych wykonywanych w tym porcie lotniczym.
Utworzenie bazy technicznej napraw samolotów w istniejącym hangarze trwale wzbogaciłoby województwo lubuskie i umożliwiłoby rozwój lokalnego rynku pracy i rozwój całej branży serwisowania i obsługi naziemnej statków lotniczych.
Lokalna gospodarka mogłaby się rozwinąć w kierunku modernizacji i serwisowania statków powietrznych. W oparciu o nowy kierunek usług mogłaby się rozwinąć z dość długim czasem cała otoczka tej branży, mogłyby się rozwinąć także rozmaite inne przemysły i usługi- także budowy samolotów. Mogłaby się rozwinąć lokalna nauka techniczna. Możnaby uruchomić takie kierunki studiów, i kształcić w Zielonej Górze specjalistów w tej dziedzinie.
Należy jednak uczynić pierwszy krok w tym kierunku, i jednocześnie kieruję niniejszy apel na ręce Państwa firmy, aby uruchomić bazę techniczną samolotów Państwa przedsiębiorstwa w owym istniejącym już hangarze. Skierujemy wkrótce apel do samorządów o działąnia w celu rozwoju szkolnictwa zawodowego w tej dziedzinie.
Mógłby się on stać miejscem stacjonowania Państwa maszyn, a także bazą techniczną i punktem dokonywania napraw modernizacyjnych, także bardziej skomplikowanych- w Państwa samolotach.
Budowa takiej bazy podniosłaby bezpieczeństwo lotów także na trasie do Zielonej Góry. Jak wygląda praca takiej "bazy technicznej":
W trakcie "noclegu" samolot Adria Airways zostanie posprzątany, zatankowany i przejdzie kontrolę techniczną. Mechanik pracujący na lotnisku dla Szkoły Pilotów Bartolini Air przeszedł już w Lublanie kurs z obsługi Bombardiera CRJ700. Przez miesiąc będzie pracował razem z mechanikiem słoweńskim, a potem już sam będzie kontrolował maszynę. Większe przeglądy czy naprawy samolot będzie przechodził w Słowenii.
Cały tekst: http://lodz.wyborcza.
Pisząc list do linii Sprintair, miałem nadzieję na stworzenie nowego przemysłu w tym województwie. Fajnie by było gdyby te linie uruchomiły poprawną bazę dla swojego samolotu pasażerskiego w Zielonej Górze- Babimoście. Przypominam że znajduje się tutaj nieużywany hangar lotniczy, który- jak sądzę- pomieściłby samolot linii Sprintair. Być może mogłoby powstać zaplecze techniczne do obsługi samolotów pasażerskich.
Mógłby tu powstać rodaj bazy technicznej tych linii. Być może to może być początek jakiegoś nowego rozdziału w losach tego portu lotniczego- po raz pierwszy stałby się bazą linii lotniczych.
----
Apel do linii Sprintair
Byłaby to bliźniacza baza taka jak Państwa baza w Warszawie:
Zbazowali Państwo jeden samolot pasażerski w Zielonej Górze.
Dlaczego nie uruchomić w Zielonej Górze pełnej bazy technicznej Sprintair wraz z jakimś minimalnym - albo i pełnym zapleczem technicznym?
Znajduje się tutaj duży, nieużywany obecnie hangar lotniczy. Poniżej dołączam zdjęcie hangaru lotniczego w Zielonej Górze:
Mogliby Państwo użyć tego hangaru celem uruchomienia pełnej bazy Państwa linii lotniczych.
SprintAir S.A. posiada bogate doświadczenie w obsłudze liniowej oraz bazowej statków powietrznych. Wykonujemy przeglądy liniowe oraz bazowe samolotów TurboLet L410, SAAB340 oraz ATR72. Posiadamy certyfikat obsługi technicznej PART-145 o numerze PL.145.020 wydany przez polski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA).
Od 2014 usługi świadczymy w naszym hangarze zlokalizowanym na terenie lotniska Warszawa-Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina (EPWA).
W zakresie obsługi liniowej oraz hangarowej zapewniamy:
przeglady dzienne, tygodniowe, A-checks oraz strukturalne (base maintenance)
przeglady dzienne, tygodniowe, A-checks oraz strukturalne (base maintenance)
- usuwanie usterek
- próby silników
- usługa AOG
- Boroskopię silników
- hangarowanie samolotu
Zapewniamy wsparcie doświadczonych inżynierów i mechaników.
Komentarze
Prześlij komentarz